Fethi ÇELİK
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ YENİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ
Ss, 1-3
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Gönül Durukafa
Selma KİRİŞ
ALMANYA VE TÜRKİYE'DE İLKÖĞRETİM OKULLARINA ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARININ DÜNÜ VE BUGÜNÜ
Ss, 4-13
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Hasan ÇALIŞKAN
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİMİN TASARIMLANMASINDA ÖĞRENME BAĞLAMI
Ss, 14 - 20
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Murat ATAİZİ
Ali ŞİMŞEK
TEMEL EĞİTİMDE DURUMLU ÖĞRENME ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
Ss, 21-28
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Salih UŞUN
İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN EĞİTİM TEKNOLOJİ AÇISINDAN YETERLİLİKLERİ
Ss, 29 - 32
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Salih UŞUN
Seçil UŞUN
İLKÖĞRETİM OKULLARI MÜZİK ÖĞRETİMİ SÜREÇLERİNİN İLETİŞİM ÖGELERİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ss, 33 - 37
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Satılmış TEKİNDAL
KLASİK YAZILI SINAVLA VE ÇOK SORULU TESTLE ELDE EDİLEN ÖLÇÜMLERİN GÜVENİRLİK VE GEÇERLİĞİ
Ss, 38 - 46
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
İsmail Özçelik
Murat İskender, Mehmet Palancı
İlköğretim Okullarında Rehberlik Hizmetlerinin Değerlendirilmesi
Ss, 48 - 50
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mustafa GÜVENDİ
İLKÖĞRETİM OKULLARI İKİNCİ KADEMESİNDE YÜRÜTÜLMEKTE OLAN REHBERLİK ETKİNLİKLERİ VE ÖĞRENCİ BEKLENTİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA
Ss, 51 - 60
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Songül TÜMKAYA
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİNDEKİ DENETİM ODAĞI VE TÜKENMİŞLİKLE İLİŞKİSİ
Ss, 61 - 68
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Necla A. Kapıkıran
Şahin KAPIKIRAN
İLETİŞİM BECERİSİ EĞİTİMİNİN ANAOKULU ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN EMPATİK EĞİLİM VE EMPATİK BECERİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Ss, 69 - 77
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mehmet KÖK
YETİŞTİRME YURDUNDAKİ ÖĞRENCİLERİN PSİKOLOJİK BELİRTİ DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Ss, 78 - 84
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Aysel ESEN
İlknur ÇİFCİ
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME YETERSİZLİĞİ İLE İLGİLİ BİLGİLERİNİN BELİRLENMESİ
Ss, 85 - 90
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Enver Tahir RIZA
Hülya HAMURCU
SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNİN OKUL DENEYİMİ VE ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINAYÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Ss, 91 - 97
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ayhan AYDIN
ZORUNLU TEMEL EĞİTİM UYGULAMASI VE ÇÖZÜM BEKLEYEN SORUNLAR
Ss, 98 - 103
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mualla Ulusavaş
TEMEL YURTTAŞLIK EĞİTİMİ(Global Boyutlu, Karşılaştırmalı Bir Çalışma)
Ss, 104 -
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Aydın YAKA
TÜRKİYE’DE MODERNLEŞME SÜRESİ İLE İLKÖĞRETİM ULUSALLAŞMA, DEMOKRATİKLEŞME VE SANAYİLEŞMENİN ÖNKOŞULU OLARAK İLKÖĞRETİM
Ss, 113 - 118
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Kemal BAKAR
ATATÜRK’ÜN EĞİTİM KÜLTÜR POLİTİKASI VE KAĞITÇILIK
Ss, 119 - 122
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Melda Süzer
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN BOŞ ZAMANLARINI DEĞERLENDİRME ALIŞKANLIKLARI
Ss, 123 - 133
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mustafa Aydın BAŞAR
İLKÖĞRETİM OKULLARININ İŞGÖREN VE FİZİKİ OLANAKLARI
Ss, 134 - 140
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Hakan Aydın
ÖĞRETMENLERİN HİZMET İÇİ EĞİTİMİNDE ELEKTRONİK PERFORMANS DESTEK SİSTEMİNİN KULLANILMASI
Ss, 141 - 150
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ahmet Rüfayi DOĞAN
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRETİMLE İLGİLİ GÖREVLERİ
Ss, 151 - 161
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Kürşat ÖZBEN
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIF UYGULAMASINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR
Ss, 162 - 171
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|