Menü

Hızlı Erişim & Quick access







7 . Sayı



Editörler
 

Denizli  2000

Sayı Hakemleri  | Kapak  | İçindekiler  | Editörden



Sadettin SARI  
ÇAĞDAŞ SANAT VE İŞ EĞİTİMİ AÇISINDAN SINIF ÖĞRETMENLİĞİ LİSANS PROGRAMI Ss, 1-6


Özet | Abstract | Tam Metin |

Ayfer KOCABAŞ  
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MÜZİK DERSLERİNDEKİ YETERSİZLİKLERİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ Ss, 7-11


Özet | Abstract | Tam Metin |

Yılmaz KÜÇÜKÖNCÜ  
SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDE MÜZİK EĞİTİMİ Ss, 8-12


Özet | Abstract | Tam Metin |

Ayfer KOCABAŞ  
İLKÖĞRETİM OKULLARI BEŞİNCİ SINIF MÜZİK DERSLERİNDE UYGULANAN İŞBİRLİKLİ ÖĞRETMENİN MÜZİKTE BENLİK KAVRAMI ÜZERİNE ETKİLERİ Ss, 13-17


Özet | Abstract | Tam Metin |

Osman GODE Şehmus ASLAN, Vesile ALKAN  
BEDEN EĞİTİMİ SPOR İLKÖĞRETİM OKULLARI İLE İLGİLİ BİR MODELÖNERİSİ Ss, 18 -21
A PROPOSAL MODEL RELATED TO THE PHYSICAL EDUCATION AND SPORT PRIMARY SCHOOLS

Özet | Abstract | Tam Metin |

Osman GODE Firdevs SAVİ, Sevil SAVİ  
EĞİTİMİN BÜTÜNLÜĞÜ İÇİNDE SPORUN DUYGUSAL İSTİSMARA UĞRAYAN ERGENLERİN BENLİK KAVRAMLARINA ETKİSİ Ss, 22-34
THE EFFECT OF SPORT ON THE CONCEPT OF EGO OF ADULTS İN AFFECTİVE EXPLOİTATİON AT EDUCATİON

Özet | Abstract | Tam Metin |

Selçuk ŞİMŞEK Ali Rıza ERDEM  
PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ 2. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN BEDEN EĞİTİMİ ve OYUN DERSİNİ SAĞLIK ve SAĞLANAN OLANAKLAR AÇISINDAN DEĞERLENDİRMELERİ Ss,


Özet | Abstract | Tam Metin |

Musa SARITAŞ  
İLKÖĞRETİM OKULLARI IV. SINIF BEDEN EĞİTİMİ DERSİ ÖĞRETİMİNE YARIŞMALI ÖĞRENME VE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNİN AKADEMİK BAŞARI BAKIMINDAN ETKİLERİ Ss, 44 -52


Özet | Abstract | Tam Metin |

Ertuğrul İŞLER*, Kenan DURSUN  
YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE METİN SEÇİMİ VE EŞSÜREMLİLİK Ss, 53 - 56
SUBJECT: CHOOSİNG THE TEXT İN TEACHİNG A FOREİGN LANGUAGE AND SİMULTANEOUSNESS.

Özet | Abstract | Tam Metin |

Gönül Durukafa Mehmet Natık Durukafa  
İLKÖĞRETİMDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİ ve ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMI Ss, 57 - 60


Özet | Abstract | Tam Metin |

Abdurrahman TANRIOGEN  
TEMEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN DEĞİŞMEYE İLİŞKİN TUTUMLARI Ss, 61 - 66


Özet | Abstract | Tam Metin |

Abdurrahman Tanrıöğen  
TEMELEĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNDEN BEKLEDİKLERİ ÖĞRETİMSEL LİDERLİK DAVRANIŞLARI Ss, 67 - 73


Özet | Abstract | Tam Metin |

Semra ÜNAL  
İLKÖĞRETİM OKULLARININ BİNA STANDARTLARINA UYGUNLUĞU Ss, 74 - 79


Özet | Abstract | Tam Metin |

Lütfen Seçiniz  
SEKİZ YILLIK ZORUNLU EĞİTİM UYGULAMASINDA KARŞILAŞILAN SORUNL Ss, 80 - 83


Özet | Abstract | Tam Metin |

Semra ÜNAL  
İLKÖĞRETİM OKULU YÖNETİCİLERİNİN OKULLARINDA MOTİVASYONU SAĞLAMA ETKİNLİKLERİ Ss, 84 - 90


Özet | Abstract | Tam Metin |

Hasan Erçelebi  
SEKİZ YILLIK ZORUNLU EĞİTİMİN İÇİNİN DOLDURULMASI Ss, 91 - 97


Özet | Abstract | Tam Metin |

Nuri BALOĞLU  
İLKOKUL (SINIF) ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİMİNDEKİ LİDERLİK YETERLİKLERİ HAKKINDA İLKÖĞRETİM MÜFETTİŞLERİNİN GÖRÜŞLERİ Ss, 98 - 107


Özet | Abstract | Tam Metin |

Kenan ATAY  
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN DENETİM FORMUNDA YER ALAN DAVRANIŞLARLA İLGİLİ İDEAL VE GERÇEK DURUMA İLŞKİN ALGILARI Ss, 108 - 114


Özet | Abstract | Tam Metin |

Meral URAS  
LİSE ÖĞRETMENLERİNİN ÖRGÜT SAĞLIĞININ MORAL, YENİLİKÇİLİK, ÖZERKLİK, UYUM VE PROBLEM ÇÖZME YETERLİĞİ BOYUTLARINA İLİŞKİN ALGILARI Ss, 124 - 131


Özet | Abstract | Tam Metin |

Şükrü ADA  
İLKÖĞRETİM KURUMLARINDA OKUL YÖNETİCİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ Ss, 132 - 137


Özet | Abstract | Tam Metin |

Ali Rıza ERDEM  
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ve İLKÖĞRETİM YÖNETİCİLERİNİN EĞİTİM SENDİKALARINDAN GERÇEKLEŞTİRMESİNİ İSTEDİKLERİ “SENDİKAL BEKLENTİLERİ” NEDİR? Ss, 138 - 145


Özet | Abstract | Tam Metin |

Ali Rıza ERDEM Hüseyin ANILAN  
PAÜ EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ ÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN TUTUMLARI Ss, 146 - 152


Özet | Abstract | Tam Metin |

Lütfen Seçiniz  
EĞİTİM SİSTEMİNİ GELİŞTİRME PLANI Ss, 153 - 161
An Improvement Plan For The Educatıon System

Özet | Abstract | Tam Metin |

Mehmet OKUTAN  
OKUL MÜDÜRLERİNİN YÖNETİMSEL DAVRANIŞLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ Ss, 162 - 167


Özet | Abstract | Tam Metin |

Mehmet TEYFUR  
İLKÖĞRETİM OKULLARI VE YÖNETİCİ YETİŞTİRME SORUNU Ss, 168 - 177


Özet | Abstract | Tam Metin |

Erhan EROGLU  
SÜREKLİ KALİTE İYİLEŞTİRME İLKELERİNİN TEMEL EĞİTİMDE UYGULANMASI Ss, 178 - 186


Özet | Abstract | Tam Metin |

Jale BALABAN  
TEMEL EĞİTİMDE ÖĞRETMENLERİN STRES KAYNAKLARI VE BAŞA ÇIKMA TEKNİKLERİ Ss, 188 - 195


Özet | Abstract | Tam Metin |

Lütfen Seçiniz  
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMENLERİNİN OKUL MÜDÜRLERİNİN ÖRGÜTLEME BECERİLERİNE İLİŞKİN ALGI VE BEKLENTİLERİ Ss, 196 - 205


Özet | Abstract | Tam Metin |

Erten GÖKÇE  
İLKÖĞRETİMDE OKUL AİLE İŞBİRLİĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ Ss, 204 - 209


Özet | Abstract | Tam Metin |

Gelişmiş Arama & Advanced Search


Duyurular & Announcements

    Ocak 2018

    Ocak  2018 Sayısı, online olarak yayınlanmıştır.

     


    İstatistik (Mayıs 2014)

    Bilgi için; ana sayfadaki haberlere gidiniz.


    12.12.2017 tarihinden itibaren çalışmalarınızı http://dergipark.gov.tr/pauefd adresi üzerinden gönde
    Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Emerging Sources Citation Index (ESCI) tarafından taranmakta ve dizinlenmektedir.
     
    Pamukkale University Journal of Education is indexed and abstracted in Emerging Sources Citation Index (ESCI).

    Dergimiz Dergipark sistemize taşınmıştır. Lütfen çalışmalarınızı burya yüklemeyiniz

    Çalışmalarınızı http://dergipark.gov.tr/pauefd adresi üzerinden gönderiniz


    ANDROİD UYGULAMASI

    Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi mobil sürümü artık yayında.



Adres : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kınıklı-Denizli/TÜRKİYE
Eposta :pauefdergi@pau.edu.tr

Web Yazılım & Programlama Han Yazılım Bilişim Hizmetleri