CEMİL ÖZTÜRK
Doç. Dr. Semra ÜNAL
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNE KARŞI TUTUMU
Ss, 1-9
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
CEMİL ÖZTÜRK
Araş. Gör. Nurdan BAYSAL
İLKÖĞRETİM 4-5. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK
Ss, 11-20
THE 4TH AND 5TH GRADES STUDENTS' ATTİTUDES TOWARDS SOCİAL STUDİES
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
CEMİL ÖZTÜRK
Dr. Nilgün Uluser İnan
İLKÖĞRETİM SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE KULLANILABİLECEK BAZI
Ss, 21-32
THE EVALUATION OF SOME OF THE SOFTWARES WHICH CAN BE USED IN TEACHING
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
GÜLSÜM ÇATALBAŞ
-
SOSYAL BİLGİER ÖĞRETİMİNDE PROĞRAMLI ÖĞRETİM YÖNTEMİ UYGULAMASI
Ss, 33-40
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Umur TUNCER
-
HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN İÇERİK VE
Ss, 41-46
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Bahri ATA
-
İNGİLTERE’DE PİAGET VE BRUNER’İN GÖRÜŞLERİNİN İLKÖĞRETİMDE TARİH ÖĞRETİMİNE YANSIMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Ss, 47-55
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ahmet AYDIN
-
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA SOSYAL BİLGİLER DERSİ AMAÇLARININ GERÇEKLEŞME
Ss, 57-69
THE ACHIEVENMENT LEVEL OF THE TARGETS OF THE SOCIAL STUDIES AT THE JOINT
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Murat ALTUN
Hatice KIRCAL
3-7 YAŞ ÇOCUKLARINDA GEOMETRİK DÜŞÜNMENİN GELİŞİMİ
Ss, 71-79
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mustafa ALBAYRAK
-
İLKÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ AMAÇLARININ GERÇEKLEŞMEME NEDENLERİ
Ss, 81-84
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
VELİ TOPTAŞ
Öğr. Gör. Ali Rıza ERDEM
STAJYER ÖĞRENCİLERİN UYGULAMADA MATEMETİK DERSİ İŞLENİŞ BASAMAĞINDA
Ss, 85-95
EVALUATİONS OF THE BEHAVİOURS OF TRAİNEES İN TEACHİNG MATHEMATİCS LESSON BY
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Emel SARITAŞ
-
İLKÖĞRETİM I. DEVREDE İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YÖNTEMİ İLE GELENEKSEL
Ss, 97-104
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|