Zeynep KILIÇ
Şengül S. Anagün, Nurhan Atalay, Zeynep Kılıç, Serhat Yaşar
Öğretmen Adaylarına Yönelik 21. Yüzyıl Becerileri Yeterlilik Algıları Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması*
Ss, 160-175
The Development of a 21st Century Skills and Competences Scale Directed at Teaching Candidates: Validity and Reliability Study
Doi Number :10.9779/PUJE768
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Deniz DERİNBAY GÜLMEZ
Fatma Çobanoğlu, Deniz Derinbay
İlköğretim Okullarında Görev Yapan Öğretmenlerin Algıladıkları Örgütsel Destek Düzeyleri
Ss, 176-190
The Perceived Organizational Support Level of Primary School Teachers
Doi Number :10.9779/PUJE751
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Arife Figen ERSOY
Fatih ÖZTÜRK, Serdar MALKOÇ
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerine Göre Yurtseverlik: Birey, Toplum ve Eğitime Bakış
Ss, 205-218
Patriotism as Perceived by Social Studies Teachers: An Outlook on the Individual, Society and Education
Doi Number :10.9779/PUJE803
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Deniz DERİNBAY GÜLMEZ
Mustafa Yavuz
Okul Müdürlerinin Seçimi ve Yetiştirilmesine Yönelik Bir Model Önerisi
Ss, 220-233
A Model for the Selection and Training of School Principals
Doi Number :10.9779/PUJE748
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
İsmail Hakan Akgün
Zafer ÇAKMAK
Vatandaşlık ve Demokrasi Eğitimi Dersinde Örnek Olay Yöntemiyle Öğretimin Öğrenme Düzeyine ve Kalıcılığa Etkisi
Ss, 234-246
TheEffect of Teachingthrough Case StudyMethod of theAcquisition of Learning OutcomesandRetention of the Learning in the Course of CitizenshipandDemocracyEducation
Doi Number :10.9779/PUJE758
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
SİBEL GÜRBÜZOĞLU YALMANCI
Biyoloji Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Ss, 248-262
The Study of Biology Attitude Scale’s Validity and Reliability
Doi Number :10.9779/PUJE688
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Figen Çam
Üniversitede Bütçe Yönetiminde Alternatif Bir Yaklaşım: Katılımlı Bütçe
Ss, 264-273
An Alternative Approach to Budget Management in University: Participatory Budgeting
Doi Number :10.9779/PUJE714
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Metin YAŞAR
Öğretmen Adaylarının Akademik Başarısını Etkilediği Düşünülen Özelliklerin Sıralama Yargıları Yöntemine Dayalı Ölçeklenmesi
Ss, 274-288
Scaling The Features Considered To Have Affected The Academic Success Of Teacher Candidates On The Basis Of Rank-Order Judgement Scaling Technique
Doi Number :10.9779/PUJE766
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|