Metin Elkatmış
Metin Elkatmış
İlköğretim Programlarının Yurttaş Profili
Ss, 01-13
Citizen Profile in Primary School Curriculum
Doi Number :10.9779/PUJE587
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Sibel Duru
Yapılandırmacı ve Geleneksel Öğrenme Ortamlarının Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançları Üzerine Etkisi
Ss, 15-28
The Effect of Constructivist and Traditional Learning Environment on Student Teachers’ Educational Beliefs
Doi Number :10.9779/PUJE599
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Esra BUKOVA GÜZEL
Çağlar Naci Hıdıroğlu, Esra Bukova-Güzel
Matematiksel Modellemede GeoGebra Kullanımı: Boy-Ayak Uzunluğu Problemi
Ss, 29-44
Using GeoGebra in Mathematical Modeling: The Height-Foot Length Problem
Doi Number :10.9779/PUJE607
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Zeynep Sonay POLAT
Safure Bulut
An Experimental Study about Questioning Problem Solving
Ss, 45-57
Sorgulayıcı Problem Çözme Üzerine Deneysel Bir Çalışma
Doi Number :10.9779/PUJE628
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Metin YAŞAR
İstatistiğe Yönelik Tutum Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Ss, 59-75
Attitudes Toward Statistics Scale: Validity and Reliability Study
Doi Number :10.9779/PUJE640
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Hakan SARIÇAM
Doç.Dr. Ahmet AKIN
Okul Deneyimleri Ölçeği Türkçe Formu: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
Ss, 77-86
The Turkish version of the Perceived School Experiences Scale: The study of validity and reliability
Doi Number :10.9779/PUJE646
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Işıl Tanrıseven
Yard. Doç. Dr. Murtaza Aykaç, Niğde Üniversitesi Eğitim Fakültesi İlköğretim Bölümü Okul Öncesi Öğretmenliği Anabilim Dalı
Üniversite Öğrencilerine Zamanı İyi Kullanma Farkındalığının Yaratıcı Drama Yoluyla Kazandırılması
Ss, 87-100
Having University Students Gain the Awareness of Using Time Effectively through Creative Drama
Doi Number :10.9779/PUJE650
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Gökhan BAŞ
LİSE ÖĞRENCİLERİNDE YABANCI DİL ÖĞRENME KAYGISI: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Ss, 101-119
FOREIGN LANGUAGE ANXIETY IN HIGH SCHOOL STUDENTS: A QUALITATIVE STUDY
Doi Number :10.9779/PUJE653
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Özgür BABAYİĞİT
Arş. Gör. Özgür BABAYİĞİT, Doç. Dr. Emre ÜNAL
İlk Okuma-Yazma Öğretiminde Ses Temelli Cümle Yöntemine İlişkin Alternatif Ses Sıralamasının Etkililiğinin İncelenmesi
Ss, 121-135
Analysis of Effectiveness of Alternative Phonic Sequence on Phonic Based Sentence Method in First Literacy Education
Doi Number :10.9779/PUJE659
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Semanur KODAN
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim Dalı Öğrencilerin Kendi Mesleklerine İlişkin Algılarının Metafor Analizi İle İncelenmesi
Ss, 137-150
The Examination of Perception of Guidance and Psychological University Student About Their Profession Via Metaphor
Doi Number :10.9779/PUJE669
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
İzzet Kara
Serap KOBAL, Abdurrahman ŞAHİN
Fen ve Teknoloji Dersinde Analojilere Dayalı Öğretimin Öğrencilerin Başarıları ve Hatırda Tutma Düzeyi Üzerindeki Etkisi
Ss, 151-162
The Effect of Analogies on Eighth Grade Student’s Achievement and Retentıon Level in Teachıng Science Course
Doi Number :10.9779/PUJE617
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Sevgi KÜÇÜKER
Nesrin Işıkoğlu Erdoğan, Çiğdem Çürük
Okulöncesi Kaynaştırma Ortamlarında Yetersizliği Olan Çocukların Akran Kabulü
Ss, 163-177
Peer Acceptance of Young Children with Disabilities in Inclusive Early Childhood Programs
Doi Number :10.9779/PUJE679
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Fuat TANHAN
Gamze Mukba
Spann-Fischer İlişki Bağımlılığı Ölçeği’nin Türkçe Versiyonuna İlişkin Psikometrik Bir Analiz
Ss, 179-189
A Psychometric Analysis Pertinent To The Turkish Version of The Spann-Fischer Codependency Scale
Doi Number :10.9779/PUJE680
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Zeynep Meral Tanrıöğen
Doç. Dr. Ramazan Baştürk, Yard. Doç. Dr. Meral Uras Başer
Bolman ve Deal’ın Dört Çerçeve Kuramı: Müdürlerin Liderlik tarzları ve Örgüt Kültürü
Ss, 191-202
Bolman and Deal’s Four Frame Theory: Manager’s Leadership Style and Organizational Culture
Doi Number :10.9779/PUJE682
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Sezai Koçyiğit
Çocukların Bakış Açısıyla Okul Öncesi Eğitim
Ss, 203-214
Preschool Education From Children’s Point Of View
Doi Number :10.9779/PUJE707
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Kazım ÇELİK
Ekber TOMUL
Öğretmen Eğitsel Değerler Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Analizi
Ss, 215-227
A Scale On Teachers’ Pedagogical Values: A Reliability and Validity Analysis
Doi Number :10.9779/PUJE717
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|