Hüseyin ARTUN
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevre Okur-Yazarlık Düzeylerine Etki Eden Faktörlerin Değerlendirilmesi
Ss, 1-14
The Evaluation of The Factors Affecting The Levels of Environmental Literacy of Social Science Prospectıve Teachers
Doi Number :10.9779/PUJE467
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mehmet Suat Bal, Nadire Karademir
Mehmet Suat Bal, Nadire Karademir
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Konusunda Öz-Değerlendirme Seviyelerinin Belirlenmesi
Ss, 15-32
Determining Social Science Teachers’ Self-Assessment Levels With Regard To Their Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK)
Doi Number :10.9779/PUJE468
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mustafa İLHAN
Behçet ORAL, İsmail KİNAY
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Geometrik ve Cebirsel Düşünme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Ss, 33-46
Analysis of the Relationship Between Geometrical and Algebraic Thinking Levels of Primary Education 8th Grade Students
Doi Number :10.9779/PUJE469
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
İlke Çalışkan
Yapılandırmacı Öğretimin Fen Öğretimi Dersinde Başarı Ve Tutuma Etkileri
Ss, 47-61
Effects Of Constructivist Instruction On Achievement And Attitude In Science Methods Course
Doi Number :10.9779/PUJE494
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Selçuk ŞİMŞEK
Vesile ALKAN, Ali Rıza ERDEM
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASINA İLİŞKİN NİTEL BİR ÇALIŞMA
Ss, 63-73
A QUALITATIVE STUDY ABOUT TEACHING PRACTISING
Doi Number :10.9779/PUJE624
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Selay ARKÜN KOCADERE
S. Sadi SEFEROĞLU
Topluma Hizmet Uygulamaları Dersinin İşlenişi: Uygulama Örnekleri ve Sürece İlişkin Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Ss, 75-89
Implementing the Community Services Course: Practice Examples and Evaluation of Students’ Perceptions
Doi Number :10.9779/PUJE504
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Deniz Mehmetlioğlu
Çiğdem Haser
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Mesleğe Hazır Bulunuşlukları
Ss, 91-102
Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Preparedness for the Teaching Profession
Doi Number :10.9779/PUJE531
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Murat Özel
Ahmet Sürücü, Kadir Bilen
İlköğretim Öğrencilerinin Bitkilere Yönelik Tutumları
Ss, 119-132
Primary School Students’ Attitudes toward Plants
Doi Number :10.9779/PUJE588
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Serkan Aslan
HİLAL KAZU, SERKAN ASLAN
Serbest Etkinlik Dersinin Birleştirilmiş Sınıflarda Görev Yapan Öğretmenlerin Görüşlerine Dayalı Olarak Değerlendirilmesi (Elazığ İli Örneği)
Ss, 133-145
Evaluation Of Free Activity Lesson Based On The Opinions Of Teachers Working In Multigrade Clasrooms (Sample Of Elazığ)
Doi Number :10.9779/PUJE517
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Zafer Çakmak
Birol Bulut
2004 Sosyal Bilgiler 7. Sınıf Öğretim Programı ve Tarih Bilinci
Ss, 147-156
2004 7th Grade Social Studies Curriculum and Historical Consciousness
Doi Number :10.9779/PUJE589
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
özgür AKTAŞ
Türk Denizcilik Tarihi İle İlgili Romanlarda Turgut Reis İmajı
Ss, 157-167
Turgut Reis Image in the Novels Related to Turkish Naval History
Doi Number :10.9779/PUJE602
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
MİTHAT AYDIN
Türkan Çelik
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ss, 169-131
THE PROSPECTIVE TEACHER’ OPINIONS RELATING REFLECTIVE THINKING SKILLS
Doi Number :10.9779/PUJE611
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Recep Şahin Arslan
ANA DİLİ İNGİLİZCE OLMAYAN İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ İNGİLİZCE CÜMLELERDE VURGULAMA YETERLİKLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ
Ss, 183-195
ENHANCING NON-NATIVE PROSPECTIVE ENGLISH LANGUAGE TEACHERS’ COMPETENCY IN SENTENTIAL STRESS PATTERNS IN ENGLISH
Doi Number :10.9779/PUJE625
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Kaya Yılmaz
Postmodernist Tarih Yaklaşımı: Postmodernizmin Tarih Eğitimi İçin Doğurguları
Ss, 197-209
The Postmodernist Approach to History: Implications of Postmodernism for History Education
Doi Number :10.9779/PUJE638
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
KAAN BATI
Fen Eğitiminde Bilimsel Yöntem Süreci Öğretimi Üzerine Bir İnceleme: Pozitivizmden Anarşist Bilgi Kuramına
Ss, 211-226
An Overview on Teaching Process of Science in Science Education: From Positivism to Anarchist Epistemology
Doi Number :10.9779/PUJE590
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Nilgün Yenice
Asuman Seda SARACALOĞLU Barış ÖZDEN
Fen Bilgisi, Sosyal Bilgiler ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Özyeterlik Algıları İle Akademik Kontrol Odağı Arasındaki İlişki
Ss, 227-250
An analysis of the relationship between the prospective science, social Sciences and classroom teachers’ self-efficacy perceptions and focus of academic control
Doi Number :10.9779/PUJE555
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Hasan ÖZGÜR
BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ss, 103-118
The Investigation of CEIT Department Pre-Service Teachers’ Learning Styles in Terms of Various Variables
Doi Number :10.9779/PUJE459
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|