Efe Akbulut
Eğitim Fakültesi Okulöncesi Anabilim Dalı Programında Yer Alan Müzik Eğitimi Dersi Hedeflerinin Gerçekleşme Düzeylerine İlişkin Ölçek Geliştirme Çalışması
Ss, 1-10
The Study of Scale Developing Related to Targets' Effectuation Levels of Music Training Lesson in Education Faculty/ Pre-school Teaching Department curricula.
Doi Number :10.9779/PUJE447
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Necdet Güner
Renan SEZER, Oylum AKKUŞ İSPİR
Sekizinci Sınıf Matematik Öğretmenlerinin TIMSS Hakkındaki Görüşleri
Ss, 11-29
Turkish 8th Grade Mathematics Teachers’ Perspective on TIMSS
Doi Number :10.9779/PUJE455
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Süleyman İNAN
-
TÜRKİYE’NİN DEMOKRASİ EĞİTİMİNDE NETAMELİ BİR KONU: SOSYAL BİLGİLER DERS KİTAPLARINDA MİLİTARİZM
Ss, 31-38
A SINISTER ISSUE ON DEMOCRACY EDUCATION IN TURKEY: MILITARISM IN THE TEXTBOOKS OF SOCIAL SCIENCES
Doi Number :10.9779/PUJE561
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Selçuk Toprak
A. Cem Koc
Leonardo Projelerinin Teknik Alanlardaki Eğitime Katkısı
Ss, 73-91
Contribution of Leonardo Projects to Education in Technical Fields
Doi Number :10.9779/PUJE577
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
SENAR TEMEL
Kimya Laboratuvarında Problem Çözme Uygulamaları
Ss, 39-52
Problem Solving Applications in Chemistry Laboratory
Doi Number :10.9779/PUJE421
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ümmühan Avcı
Yasemin Koçak Usluel, Meltem Kurtoğlu, Nilüfer Uslu
Yeniliklerin Benimsenmesi Sürecinde Rol Oynayan Değişkenlerin Betimsel Tarama Yöntemiyle İncelenmesi
Ss, 53-71
The Examination of the Variables Playing a Role on the Process of Adoption of Innovations by Descriptive Review Method
Doi Number :10.9779/PUJE429
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Aydan Ordu
Abdurrahman Tanrıöğen
İlköğretim Okullarında Örgütsel Yapı ile Örgüt Sağlığı Arasındaki İlişkiler
Ss, 93-106
The Relationships Between Organizational Structure and Organizational Health In Primary Schools
Doi Number :10.9779/PUJE470
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Tayfun Doğan
Dr. Ali Eryılmaz
Benlik Saygısı ve Öznel İyi Oluş Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
Ss, 107-117
An Examination of the Relationships between Self-Esteem and Subjective Well-Being
Doi Number :10.9779/PUJE434
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Türkay Nuri Tok
Türkiye’de Eğitim Denetmenlerinin Profili
Ss, 119-138
The Profile of Education Supervisors in Turkey
Doi Number :10.9779/PUJE583
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Hülya Çermik
Öğretmen Adaylarının Zihinlerinde Canlanan Resimdeki Bilim İnsanı
Ss, 139-153
A Scientist Created in the Picture that Pre-service Teachers have in their Minds
Doi Number :10.9779/PUJE612
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mehmet Bekdemir
Vehbi Aytekin Sanalan*, Mehmet Bekdemir**, Muzaffer Okur***, Oben Kanbolat**** Fatih Baş*****, Meryem Özturan Sağırlı******
Öğretmen Adayların Matematiğin Doğasına İlişkin Düşünceleri
Ss, 155-168
Prospective Teachers' Views About The Nature Of Mathematics
Doi Number :10.9779/PUJE464
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mehmet Bilgi
Mehmet Bilgi ve Prof.Dr. Musa ŞAHİN
Aktifliğin Öğretilmesinde Bilgisayar Destekli Öğretim Materyali Kullanımının Başarıya Etkisinin İncelenmesi
Ss, 169-186
The Effect Of Computer Assisted Instruction On Students' Achievement In The Teaching Of The Subject Of Activity
Doi Number :10.9779/PUJE255
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Sedat Karaçam
4. ve 5. Sınıf Öğretmenlerinin Fen ve Teknoloji Dersinde Proje ve Performans Görevlerine İlişkin Görüşleri
Ss, 187-201
The 4th and 5th Grade Teachers’ Opinions Related to Project and Performance Tasks at Science and Technology Course
Doi Number :10.9779/PUJE244
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Asuman Duatepe Paksu
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometri Hazırbulunuşlukları, Düşünme Düzeyleri, Geometriye Karşı Özyeterlikleri ve Tutumları
Ss, 203-218
Preservice Elementary Teachers’ Geometry Readiness, Thinking Levels, Self Efficacy and Attitudes towards Geometry
Doi Number :10.9779/PUJE585
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ali Rıza ERDEM
Kitap Tanıtım ve Değerlendirme:
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ Mİ? EĞİTİMİ BİLİMİNİN TEMELLERİ Mİ?
Ss, 219
-
Doi Number :10.9779/PUJE605
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|