Selami Ok
Bir İngilizce Öğretmenliği Bölümünde Portfolyonun Bir Değerlendirme Aracı Olarak Kullanılmasına İlişkin Birinci Sınıf Öğrencilerinin Görüşleri
Ss, 1-11
Opinions of ELT Students in Freshman Class on Using Portfolio as an Assessment Tool
Doi Number :10.9779/PUJE489
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Turan Paker
Devrim HÖL
İngilizce Hazırlık Öğrencilerinin ve İngilizce Okutmanlarının İletişimsel Konuşma Sınavına İlişkin Tutum Ve Algıları
Ss, 13-24
Attitudes and Perceptions of the students and Instructors Towards Testing Speaking Communicatively
Doi Number :10.9779/PUJE544
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
M. Naci Kayaoğlu
Öğretmen Uygulama ve Perspektifinden Yabancı Dil Öğretiminde Anadil Kullanımı
Ss, 25-35
The Use of Mother Tongue in Foreign Language Teaching from Teachers’ Practice and Perspective
Doi Number :10.9779/PUJE492
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Özlem Bayat
Grafik Örgütleyicilerin Yabancı Dil Olarak İngilizce Öğrenenlerin Okuduğunu Anlama Başarıları Üzerindeki Etkileri
Ss, 37-45
The Effects of Graphic Organizers on Reading Comprehension Achivement of EFL Learners
Doi Number :10.9779/PUJE485
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Yonca ÖZKAN
Erdoğan Bada
İngiliz Dili Eğitimi’nde Blog Tabanlı Yürütülen Yöntem Dersi
Ss, 47-55
Procedure of an ELT Course Enhanced by Blogging
Doi Number :10.9779/PUJE490
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mustafa Zülküf Altan
Çoklu Zekâ Kuramının İngiliz Dili Eğitimi Programlarına Dâhil edilmesi
Ss, 57-64
Introducing the Theory of Multiple Intelligences into English Language Teaching Programs
Doi Number :10.9779/PUJE474
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Kasım Kıroğlu
Anlamlı Gruplandırma Stratejisinin İngilizce Okuduğunu Anlamaya Etkisi
Ss, 65-76
Chunked Texts in Reading Class: The Case of Turkish Learners of English
Doi Number :10.9779/PUJE472
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Arda Arikan
Öğretmen Yetiştirme Programlarının İngilizce Öğretmen Adaylarını İlköğretimde İngilizce Öğretimine Ne Kadar Hazırladığına Yönelik Nitel Bir Araştırma
Ss, 77-87
A Qualitative Study of the Effectiveness of Teacher Education Programs in Preparing Primary School English Language Teachers
Doi Number :10.9779/PUJE498
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Turan Paker
Türkiye’de Neden Yabancı Dil (İngilizce) Öğretemiyoruz ve Neden Öğrencilerimiz İletişim Kurabilecek Düzeyde İngilizce Öğrenemiyor?
Ss, 89-94
Doi Number :10.9779/PUJE563
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Recep Şahin Arslan
Bridging the Gap between Policy and Practice in Teaching English to Young Learners: the Turkish Context
Ss, 95-100
Doi Number :10.9779/PUJE564
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|