Esra Lüle MERT
Anadili Eğitimi - Öğretimi Sürecinde Çocuk Yazını Ürünlerinden Yararlanma ve Masal Türüne Yönelik Bazı Belirlemeler
Ss, 1-12
Benefiting From Juvenile Literature Products During The Mother Tongue Education -Teaching and Some Definitions Regarding Tale Type
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ali Rıza ERDEM
Mehmet Gökhan EROĞUL
Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Ders Denetiminde Eğitim Müfettişlerinin Öğretmene İlişkin Tutumları
Ss, 13-26
According to Primary School Teachers' Opinions, Education Inspectors' Attitudes During the Lesson Inspection
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
İzzet Kara
Dilek Erduran Avcı, Dilek Karaca
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının İş Konusundaki Kavram Yanılgıları
Ss, 27-39
Misconceptions of Science Teacher Candidates About Work
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
E.Nihal Ahioğlu-Lindberg
Çocuk Yetiştirme Açısından Türkiye’de Çocukluğun Tarihi
Ss, 41-52
Childhood History In Turkey In Terms Of Child-Rearing
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Fatma Taşkın Ekici
Erhan Ekici, Fatma Taşkın Ekici, İzzet Kara
Öğretmenlere Yönelik Bilişim Teknolojileri Öz-yeterlik Algısı Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Ss, 53-65
Validity and Reliability Study of ICT Self-Efficacy Perception Scale for Teachers
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Hulusi Çokadar
Şuayip Demirtel
Doğrudan Yansıtıcı Etkinliklerle Öğretimin Öğrencilerin Bilimin Doğası Anlayışlarına ve Fene Yönelik Tutumlarına Etkisi
Ss, 67-79
Influence of a Reflective Explicit Activity-based Approach on Students’ Understandings of the Nature of Science and Science Attitudes
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Alattin Ural
Fonksiyon Kavramı: Tanımsal Bilginin Kavramın Çoklu Temsillerine Transfer Edilebilmesi ve Bazı Kavram Yanılgıları
Ss, 93-105
Concept of Function: Transferring the Definitional Knowledge to Multiple Representations and Some Misconceptions
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Özgen KORKMAZ
Rüştü YEŞİL, Özgen KORKMAZ
Öğretmenler Odasında Gündem
Ss, 107-122
Agenda in the School Staffroom
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Sacit KÖSE
Kadir Bilen
Yapılandırmacı Öğrenme Teorisine Dayalı Etkili Bir Strateji:Tahmin-Gözlem-Açıklama (TGA) “Bitkilerde Büyüme ve Gelişme”
Ss, 123-136
An Effective Concept Teaching Strategy: Prediction-Observation-Explanation (POE) "Growth and Development in Plant"
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Veysel AKSOY
Kenan Yüksel, İbrahim H. Diken, Özcan Karaaslan
Rehber Öğretmen Adaylarının Özel Eğitimde Psikolojik Danışma ve Rehberliğe İlişkin Öz-Yeterlik Algıları
Ss, 137-148
School Counselor Candidates’ Sense of Self-Efficacy Regarding Psychological Counseling in Special Education
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ayşe Elitok Kesici
Adil Türkoğlu
Ortaöğretim Kurumlarının Okul Yaşam Kalitesi Düzeyi ve Ortaöğretim Öğretmenlerinin Sınıf İçi İletişimde Kullandıkları Örtük Davranışlar
Ss, 149-162
Level of School Life Quality in Secondary Education İnstitutions and İmplicit Behaviours Exhibited by Teachers of Secondary Education in İntraclass Communication
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Sevilay Karamustafaoğlu
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen Bilgisi Laboratuvar Uygulamaları - 1 Dersi Kazanımlarının Kimya Deneyleri Açısından İncelenmesi
Ss, 163-174
Examining the Science Laboratory Applications - 1 Skills of Classroom Teachers Depending on Chemistry Experiments
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Özlem AKIN ŞİŞMAN
Doç.Dr. Ramazan BAŞTÜRK
Keman Eğitiminde Temel Becerilerin Rasch Ölçme Modeli ile Değerlendirilmesi
Ss, 175-187
The Evaluation of The Basic Skills in Violin Training by Many Facet Rasch Model
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
FERYAL BEYKAL ORHUN
İlköğretim İkinci Kademede Görsel Sanatlar Dersinde Özgün Baskıresim Uygulamalarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Ss, 189-201
Teachers Views Related to Printmaking Techniques in Visual Arts Lessons in Primary Education
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Muammer KUNT
Denizli Merkez İlköğretim Okullarındaki Okul Aile İlişkilerinde Karşılaşılan Sorunlar Üzerine Yönetici Görüşleri*
Ss, 203-218
Denizli Elementary School Administrators’ Opinions on the Problems Faced During School-Family Relations
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ali Rıza ERDEM
ÖĞRETMEN YETİŞTİRME PROGRAMLARINDAKİ “ALAN ve ALAN EĞİTİMİ DERSLERİ” NİN YENİDEN DÜZENLENMESİ GEREKLİLİĞİ
Ss, 219-223
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Turgut TÜRKDOĞAN, Erdinç DURU
Turgut TÜRKDOĞAN, Erdinç DURU
Üniversite Öğrencileri Temel İhtiyaçlar Ölçeği’ nin (ÜÖTİÖ) Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Ss, 81-91
Developing University Students Basic Needs Scale (USBNS): Validity and Reliability Study
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|