İbrahim ÇANKAYA
Zülfü Demirtaş
Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Üniversite İklimi ve Atalet Arasındaki İlişki
Ss, 1-9
The Relationship Between University Climate And Inertia According To Preservice Teachers’ View
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Recep Şahin Arslan
Nurten Başağa
Üniversitelerde Görevli İngilizce Eğitmenleri Arasında Yansıtıcı Öğretimin Yaygınlaştırılması Üzerine Bir Çalışma
Ss, 11-26
A Study in the Dissemination of Reflective Practice Among English Language Instructors at Tertiary Level
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Fatih Töremen
Tezcan Yasan
İlköğretim Okulu Yöneticilerinin Dönüşümcü Liderlik Özellikleri (Malatya İli Örneği)
Ss, 27-39
Primary School Administrator's Transformational Leadership Features (Example on the City of Malatya)
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Gülay Özkılınç Nezihoğlu
Ali Sabancı
İlköğretim Okul Yöneticilerinin Görüşlerine Göre Öğrencilerin İstenmeyen Davranışları ve Bu Davranışlarla Başa Çıkma Yöntemleri
Ss, 41-53
Views of School Managers about Primary School Students’ Misbehaviours and Their Strategies to Cope With
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Semra Erkan
Deprem Yaşayan ve Yaşamayan Okul öncesi Çocukların Davranışsal/Duygusal Sorunlarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Ss, 55-66
A Comparative Study on the Behavioral/Emotional Problems of preschool Children With and Without Experience of Earthquakes
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Canan Dilek Eren
Ayla Gürdal
Fizik Dersinde Parçalı Öğretim Tekniğinin Kullanılmasının Öğrencilerin Başarısına, Hatırlamasına ve Grup Çalışmasına Yaklaşımlarına Etkisi
Ss, 67-79
The Effect of Teaching Physics with Fragmented Teaching Method on Students’ Academic Success, Recalling and Attitudes towards Groupwork
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Sena Gürşen Otacıoğlu
Müzik Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi II Uygulama Dersine İlişkin Tutumları
Ss, 81-90
Attitudes of Music Teacher Candidates Towards School Experience II
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Suna Çöğmen
A. Seda Saracaloğlu
Üst Bilişsel Okuma Stratejileri Ölçeği’nin Türkçeye Uyarlama Çalışmaları
Ss, 91-99
Adaptation of Metacognitive Reading Strategies Questionnaıre to Turkish
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Aydan KURŞUNOĞLU
Emin Bakay Abdurrahman Tanrıöğen
İlköğretim Okulu Öğretmenlerinin Örgütsel Bağlılık Düzeyleri
Ss, 101-115
Organizational Commitment Levels of Elementary School Teachers
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Salih Çepni
Tülay Şenel Çoruhlu
Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine Yönelik Hazırlanan Hizmet İçi Eğitim Kursundan Öğretime Yansımalar
Ss, 117-128
Reflection of an In-Service Education Course Program Including Alternative Measurement and Assessment Techniques on Instruction
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ersin Karademir
Özden Tezel
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stillerinin Demografik Değişkenler Açısından İncelenmesi
Ss, 129-145
Investigation of Primary Teacher Candidates’ Learning Styles by Demographic Variables
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ali Rıza ERDEM
Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştığı Toplumsal Sorunlar ve Toplumsal Sorunların Performansına Etkisi Konusundaki Görüşleri
Ss, 147-163
Opinions of Primary School Teachers on Social Problems and Their Effects on Performance
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Çiğdem Şahin Taşkın
Güney Hacıömeroğlu
Meslek Bilgisi Derslerinin Öğretmen Adaylarının Profesyonel Gelişimindeki Önemi
Ss, 165-174
Importance of Pedagogy Courses on Preservice Teachers’ Professional Development
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Nuray MAMUR
Görsel Sanatlar Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme
Ss, 175-188
Measurement and Assessment in Visual Art Education
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Vesile ALKAN
Matematikten Nefret Ediyorum!
Ss, 189-199
I hate Mathematics
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Hülya Çermik
Birsen Doğan Abdurrahman Şahin
Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğini Tercih Sebepleri
Ss, 201-212
Prospective Elementary Classroom Teachers’ Motives for Selecting Teaching Profession
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Üzeyir Oğurlu
Yavuz Yaman
Üstün Zekâlı/Yetenekli Çocuklar ve İletişim
Ss, 213-223
Gifted/Talented Children and Communication
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Vesile ALKAN
Kitap Tanıtım ve Değerlendirme:
Essential Teaching Skills
Ss, 224
Essential Teaching Skills
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Abdurrahman Şahin
Kitap Tanıtım ve Değerlendirme:
Media Literacy in Schools: Practice, production and progression
Ss, 225
Media Literacy in Schools: Practice, production and progression
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Süleyman İNAN
Duvarsız Sınıflara Doğru mu?-Çevrimiçi › “Eklemli” Eğitim Üzerine-
Ss, 227
Duvarsız Sınıflara Doğru mu?-Çevrimiçi › “Eklemli” Eğitim Üzerine-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|