Murat PEKER
Prof. Dr. Şeref MİRASYEDİOĞLU**,Prof. Dr. H. İbrahim YALIN***
ÖĞRENME STİLLERİNE DAYALI ÖĞRETİMDE 4 MAT ÖĞRETİM MODELİ
Ss, 1-14
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ufuk ÖZEN
Yrd. Doç. Dr. Zeynep GÜREL
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AKIM VE ELEKTROMAGNETİK DALGA OLUŞUMU İLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI
Ss, 177-186
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mehmet MUTLU
Prof.Dr.Mustafa AYDOĞDU**
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE KOLB’UN YAŞANTISAL ÖĞRENME YAKLAŞIMI
Ss, 15-29
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Özlem KORAY
Arş.Gör. Nilgün TATAR
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN KÜTLE VE AĞIRLIK İLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI VE BU YANILGILARIN 6.,7. ve 8. SINIF DÜZEYLERİNE GÖRE DAĞILIMI
Ss, 187-198
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Erdal ŞENOCAK
Arş. Gör. Refik DİLBER*,Yrd.Doç. Dr. Mustafa SÖZBİLİR*,Prof. Dr. Yavuz TAŞKESENLİGİL
İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN ISI VE SICAKLIK KONULARINI KAVRAMA DÜZEYLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Ss, 199-210
A STUDY ON PRIMARY STUDENTS’ CONCEPTION LEVEL OF HEAT AND TEMPERATURE
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mehmet Fatih Taşar
-
FEN ÖĞRETMENİ ADAYLARINA BİLİMİN TARİHİ VE DOĞASININ ÖĞRETİLMESİ
Ss, 30-42
TEACHING HISTORY AND THE NATURE OF SCIENCE IN SCIENCE TEACHER EDUCATION PROGRAMS
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Sacit KÖSE
Arş. Gör Bayram COŞTU*,Arş. Gör Ömer Faruk KESER
FEN KONULARINDAKİ KAVRAM YANILGILARININ BELİRLENMESİ: TGA YÖNTEMİ VE ÖRNEK ETKİNLİKLER
Ss, 43-53
DETERMINATION OF STUDENTS’ MISCONCEPTIONS IN SCIENCE: ACTIVITIES THROUGH POE METHOD
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Faik Özgür KARATAŞ
Arş. Gör. Sacit KÖSE *,Arş. Gör. Bayram COŞTU
ÖĞRENCİ YANILGILARINI VE ANLAMA DÜZEYLERİNİ BELİRLEMEDE KULLANILAN İKİ AŞAMALI TESTLER
Ss, 54-69
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Osman Nafiz KAYA
-
FEN EĞİTİMİNDE KAVRAM HARİTALARI
Ss, 70-79
CONCEPT MAPS IN SCIENCE EDUCATION
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Ahmet Hakan HANÇER
Önder ŞENSOY,Halil İbrahim YILDIRIM
İLKÖĞRETİMDE ÇAĞDAŞ FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNİN ÖNEMİ VE NASIL OLMASI GEREKTİĞİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Ss, 80-88
AN EVALATION ABOUT THE IMPORTANCE OF CONTEMPORARY SCIENCE EDUCATION AT ELEMANTARY SCHOOLS AND HOW THIS KIND OF SCIENCE TEACHING MUST BE
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mustafa TAN*
Arş.Gör.Burak Kaan TEMİZ
FEN ÖĞRETİMİNDE BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNİN YERİ VE ÖNEMİ
Ss, 89-101
THE IMPORTANCE AND ROLE OF THE SCIENCE PROCESS SKILLS IN SCIENCE TEACHING
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Rahmi YAĞBASAN
Arş. Gör. Çağlar GÜLÇİÇEK
FEN ÖĞRETİMİNDE KAVRAM YANILGILARININ KARAKTERİSTİKLERİNİN TANIMLANMASI
Ss, 102-120
DESCRIBING THE CHARACTERISTICS OF MISCONCEPTIONS IN SCIENCE TEACHING
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Halil AYDIN
Arş. Gör. Muhammet UŞAK**
FEN DERSLERİNDE ALTERNATİF KAVRAMLARIN ARAŞTIRILMASININ ÖNEMİ: KURAMSAL BİR YAKLAŞIM
Ss, 121-135
THE IMPORTANCE OF THE INVESTIGATION OF ALTERNATIVECONCEPTIONS IN SCIENCE CLASSES: A THEORETICAL APPROACH
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mustafa Doğru
Prof.Dr.Mustafa Aydoğdu
FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN YÖNTEMLERDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ
Ss, 150-158
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Hünkar KORKMAZ
Fitnat KAPTAN
İLKÖĞRETİM FEN ÖĞRETMENLERİNİN PORTFOLYOLARIN UYGULANABİLİRLİĞİNE YÖNELİK GÜÇLÜKLER HAKKINDAKİ ALGILARI
Ss, 159-166
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Halil Dindar
Dr. Süleyman Yaman
İLKÖĞRETİM OKULLARI BİRİNCİ KADEMEDE FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN EĞİTİM ARAÇ-GEREÇLERİNİ KULLANMADURUMLARI
Ss, 167-176
THE USING CONDITION OF EDUCATIONAL TOOLS BY SCIENCE TEACHERS IN FIRST GRADE OF PRIMARY SCHOOLS
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Gürsoy Meriç
BİR DEĞERLENDİRME VE LABORATUAR ARACI OLARAK V-DİYAGRAMI’NIN TARİHİ, KULLANIMI ve FEN EĞİTİMİNE SAĞLAYACAĞI KATKILAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
Ss, 136-149
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|