Belma TUĞRUL*
Uzm. Psikolog Eylem ÇELİK
NORMAL ÇOCUKLARLA ÇALIŞAN ANAOKULU ÖĞRETMENLERİNDE TÜKENMİŞLİK
Ss, 1-11
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Necla ACUN KAPIKIRAN
-
ZİHİNSEL BAŞARI SORUMLULUĞU ÖLÇEĞİNİN GÜVENİRLİĞİ VE GEÇERLİĞİ
Ss, 12-20
THE RELİABİLİTY AND VALİDİTY OF INTELLECTUAL ACHİEVEMENT RESPONSİBİLİTY QUESTİONNAİRE
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Erdinç DURU
-
ÖĞRETMEN ADAYLARINDA EMPATİK EĞİLİM DÜZEYİNİN BAZI PSİKOSOSYAL DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Ss, 21-35
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
DURMUŞ EKİZ
-
İngiliz Öğretmenlerin İlköğretim Fen Eğitiminin Doğası ve Amacı Hakkındaki Düşünceleri
Ss, 36-47
ENGLISH TEACHERS’ VIEWS OF THE NATURE AND PURPOSE OF PRIMARY SCIENCE EDUCATION
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Hüseyin BAĞ*
Yrd.Doç.Dr.İzzet KARA**,Araş.Gör.Muhammet UŞAK***
KİMYA VE FİZİK EĞİTİMİYLE İLGİLİ MAKALELER BİBLİYOGRAFYASI
Ss, 48-59
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Bayram BAŞ
-
TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI
Ss, 60-68
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Mithat AYDIN
-
1876 BULGARİSTAN AYAKLANMASININ OSMANLI-İNGİLİZ İLİŞKİLERİNE ETKİSİ
Ss, 80-87
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Nurettin ÖZTÜRK
-
XIX. YÜZYIL TÜRK EDEBİYATINDA VOLTAİRE VE ROUSSEAU ÇEVİRİLERİ
Ss, 69-79
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|
Zeki KASAP*
Yard.Doç.Dr. Şevket CİVELEK
TEK PARAMETRELİ ÜSTEL AİLEDEN TÜRETİLEN OLASILIK DAĞILIMLARININ DÜZENLİLİK (REGÜLARİTE) ŞARTLARININ İNCELENMESİ
Ss, 88-98
-
Özet |
Abstract |
Tam Metin |
|