Menü

Hızlı Erişim & Quick access







İLKÖĞRETİM MATEMATİK DERSİ AMAÇLARININ GERÇEKLEŞMEME NEDENLERİ
(- )

Yazar : Mustafa ALBAYRAK  -  
Türü : Telif
Baskı Yılı : 1999
Sayı : 6
Sayfa : 81-84
Doi Number :


Özet
Herhangi bir program bilimsel ilkeler doğrultusunda hazırlanmış olsa da uygulamaya konduktan sonra aksayan yönlerin olup olmadığı ve aksama nedenleri araştırılmalıdır. Milli Eğitim Bakanlığı Talim Terbiye Kurulunun 19.11.1990 gün ve 153 sayılı kararı ile denenip geliştirilmek üzere yürürlüğe konan 5+3=8 İlköğretim Matematik Dersi Programındaki amaçların beklenen düzeyde gerçekleşmediği bilinmektedir. İlköğretim Matematik Dersi Programda yer alan genel amaçların gerçekleşmeme nedenlerini belirliyebilmek amacı ile Ülke genelinde yapılan araştırmadan elde edilen sonuçların bazıları burada sunulmaya çalışılacaktır.

Anahtar Kelimeler
-

Abstract
Although whatever the program has been prepared under the scientific principles, the weaknesses and the hitches of in its parts and the reasons of them should be examined. Its known that goes of 5+3=8 Elementary Mathematics Curriculum which was introduced by Talim Terbiye Kurulu at Nov 19th . 1990: Law 153 for the porpose of testing and developing can not be implemented at the expected level. Some of the major results obtained from our research which was done throughout the country in order to determine the reasons of why the some goes in the program can not be implemented are presented here.

Keywords
-

Gelişmiş Arama & Advanced Search


Duyurular & Announcements

    Ocak 2018

    Ocak  2018 Sayısı, online olarak yayınlanmıştır.

     


    İstatistik (Mayıs 2014)

    Bilgi için; ana sayfadaki haberlere gidiniz.


    12.12.2017 tarihinden itibaren çalışmalarınızı http://dergipark.gov.tr/pauefd adresi üzerinden gönde
    Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Emerging Sources Citation Index (ESCI) tarafından taranmakta ve dizinlenmektedir.
     
    Pamukkale University Journal of Education is indexed and abstracted in Emerging Sources Citation Index (ESCI).

    Dergimiz Dergipark sistemize taşınmıştır. Lütfen çalışmalarınızı burya yüklemeyiniz

    Çalışmalarınızı http://dergipark.gov.tr/pauefd adresi üzerinden gönderiniz


    ANDROİD UYGULAMASI

    Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi mobil sürümü artık yayında.



Adres : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kınıklı-Denizli/TÜRKİYE
Eposta :pauefdergi@pau.edu.tr

Web Yazılım & Programlama Han Yazılım Bilişim Hizmetleri