Menü

Hızlı Erişim & Quick access







Abstract



This study aims atdetermining the perceptions of the classroom teachers on ideal and real situations in the control forms. It was carried out on 300 teachers in Erzurum. A questionnaire was used as a means of data collecting and the observed behaviours in Control Forms in choosing the quesionnaire questions. Averages, standard deviations, T points and t-test techniques were utulized in the data analysis. As a result, it was concludet that some factors were of great importance for the teachers and the teachers shared a common belief on such items: preperation forthe class, planning and application- knowing the students, concerning individual differences, directing the students of group and individual studies, gaining them responsibility and a feeling of confidenceusing the appropriate methods and techniques in studying the caurres using Turkish language and making the students use Turkish language.

Keywords



Gelişmiş Arama & Advanced Search


Duyurular & Announcements

    Ocak 2018

    Ocak  2018 Sayısı, online olarak yayınlanmıştır.

     


    İstatistik (Mayıs 2014)

    Bilgi için; ana sayfadaki haberlere gidiniz.


    12.12.2017 tarihinden itibaren çalışmalarınızı http://dergipark.gov.tr/pauefd adresi üzerinden gönde
    Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Emerging Sources Citation Index (ESCI) tarafından taranmakta ve dizinlenmektedir.
     
    Pamukkale University Journal of Education is indexed and abstracted in Emerging Sources Citation Index (ESCI).

    Dergimiz Dergipark sistemize taşınmıştır. Lütfen çalışmalarınızı burya yüklemeyiniz

    Çalışmalarınızı http://dergipark.gov.tr/pauefd adresi üzerinden gönderiniz


    ANDROİD UYGULAMASI

    Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi mobil sürümü artık yayında.



Adres : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kınıklı-Denizli/TÜRKİYE
Eposta :pauefdergi@pau.edu.tr

Web Yazılım & Programlama Han Yazılım Bilişim Hizmetleri