Menü

Hızlı Erişim & Quick access







Özet


BİR DEĞERLENDİRME VE LABORATUAR ARACI OLARAK V-DİYAGRAMI’NIN TARİHİ, KULLANIMI ve FEN EĞİTİMİNE SAĞLAYACAĞI KATKILAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
Bilginin ötesi, ancak etkili öğrenme metodolojileri ile başarılabilir. Bu yollardan biri esas olarak, aynı zamanda biliş ötesi araçlar olarak da isimlendirilen kavram haritalarının ve V-Diyagramlarının kullanımıdır (Novak, Gowin 1984 ). Bu çalışmanın amacı V-Diyagramı ile ilgilenen tüm Fen Eğitimcileri için geniş kapsamlı bir kaynak oluşturmaktır. Bu geniş kapsamlı makale ülkemizde, geniş içerikli olarak 1999 yılında yapılan V-diyagramı ile ilgili ilk Türkçe çalışmanın ( Meriç, Nakiboğlu, 2000 ) ardından, tüm Fen Eğitimcileri için bir ihtiyacı karşılayacaktır. Belki de Vdiyagramı hakkındaki bu Literatür incelemesi Gowin’in V’si ile ilgili tüm Fen Eğitimcileri için en kullanışlı kaynak olacaktır.

Anahtar Kelimeler
V-Diyagramı(haritası), Fen Eğitimi, Kavram Öğretimi,

Gelişmiş Arama & Advanced Search


Duyurular & Announcements

    Ocak 2018

    Ocak  2018 Sayısı, online olarak yayınlanmıştır.

     


    İstatistik (Mayıs 2014)

    Bilgi için; ana sayfadaki haberlere gidiniz.


    12.12.2017 tarihinden itibaren çalışmalarınızı http://dergipark.gov.tr/pauefd adresi üzerinden gönde
    Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi Emerging Sources Citation Index (ESCI) tarafından taranmakta ve dizinlenmektedir.
     
    Pamukkale University Journal of Education is indexed and abstracted in Emerging Sources Citation Index (ESCI).

    Dergimiz Dergipark sistemize taşınmıştır. Lütfen çalışmalarınızı burya yüklemeyiniz

    Çalışmalarınızı http://dergipark.gov.tr/pauefd adresi üzerinden gönderiniz


    ANDROİD UYGULAMASI

    Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi mobil sürümü artık yayında.



Adres : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Kınıklı-Denizli/TÜRKİYE
Eposta :pauefdergi@pau.edu.tr

Web Yazılım & Programlama Han Yazılım Bilişim Hizmetleri